KONFUCIUS® MMS – HR/PR videa

Máte na výběr mezi přečtením 5-ti stran dlouhého textu nebo možností pustit si krátké, např. minutové, video, které Vám navíc dopřeje i obraz a zvuk. Jakou formu zdroje informací si zvolíte? Odpověď se nabízí. Video představuje v dnešní době nejefektivnější způsob Inter/ Intra firemní komunikace. Jedná se o trend dnešní doby, avšak spousta firem ještě tento moderní způsob komunikace vůbec nevyužívá. Ještě v tomto roce můžete být krok před konkurencí. Nebude to mít dlouhého trvání a bez video marketingu se už žádná úspěšná firma neobejde.
Video marketing je efektivní a moderní forma nejen online marketingu. Díky videu mnohem efektivněji komunikujete nejen se svými obchodními partnery a zákazníky, ale také se svými současnými, či budoucími zaměstnanci.
Vzhledem k aktuální situaci na trhu práce jsme se rozhodli aktivně pomáhat také v této oblasti. A jak jinak, než opět originálním a funkčním způsobem, který je nyní aktuálním trendem a brzy zcela novým standardem – představujeme revoluci v komunikaci Intra / inter firemní komunikace. Představujeme HR/PR videa…

Chcete skvělou práci? Kontaktujte AUTOKLEVER

Preprodukce: Návrh scénáře, konzultace + Produkce: Natáčení, kamera, světla, režie + Voice over: Nahrávací studio (dabing) + Postprodukce: Střih videa v max. doporučené délce 2 min., obrazová a zvuková postprodukce (barvy, ruchy, titulky, efekty) + Předání hotového díla (Full HD, 4K) Propagace: – publikování, efektivní zacílení na sociálních sítích a funkčních médiích.  Odkaz z videa na stránku Kariéra… http://dealer.skoda-auto.cz/dealers/autoklever/kariera/ … „a je to“ 🙂

Po 14-ti dnech: „Jsme zavaleni CV“ – 6000 shlédnutí. Co dodat? Každý detail rozhoduje o úspěšnosti. Smutná zpráva? Lidé přestávají nebo přestali číst 🙁

PR video pro CGB laboratoře, a.s.

PR video pro Semperflex Optimit

KONFUCIUS® MMS Image video

PR video z produkce KONFUCIUS pro firmu DAS Frýdek Místek

Hledáte zaměstnance? Inspirujte se havířovskou pekárnou Semag

Ukázky PR image videí

Pomocí videa mnohem efektivněji komunikujete nejen se svými obchodními partnery a zákazníky, ale také se svými současnými, či budoucími zaměstnanci.

Používáme CRM RAYNET a zde je ukázka jejich produktového image videa. S úsměvem jde všechno líp. A že jim to jde… stačí krátká videa na YouTube kanál s odkazem na web a vše jde jako po másle…
https://www.youtube.com/watch?v=8jQoHkwCesc

HR a Instruktážní video

Proč? Všichni známe aktuální situaci na trhu v rámci zajištění a udržení kvalitních zaměstnanců a současně rostoucí nezájem o většinu dříve funkčních kanálů, kdy zákazníci i potenciální zaměstnanci přijímají informace pouze nejjednodušší a nejpřirozenější formou. Nemusíme se dlouho zamýšlet a je zřejmé, že aktuálním komunikačním kanálem číslo 1 mezi firmami a veřejností je video kanál. Ať už formou videí na webové prezentaci firmy nebo v podkladech jednotlivých zaměstnanců (tablet na jednání, notebook – ukázka), např. obchodníků, také formou emailové komunikace s odkazy na YouTube videa nebo přímo vlastní YouTube kanál, tak prezentace na veřejnosti, jako jsou např. Obří obrazovky ve Foru Nová Karolína a v neposlední řadě sociální sítě, např. LinkedIn, Facebook, Google, Twitter, Instagram, atd. Jasné, krátké video je pro současného aktivního člověka nejakceptovanější komunikační kanál, automaticky zapojuje více smyslů, mnohem lépe se pamatuje a především je NEJMÉNĚ NAMÁHAVÉ NEJRYCHLEJI SHLÉDNOUT, PŘESNĚ TO, CO POTŘEBUJEME SDĚLIT.

Důležité informace

Video je dnes základním a nezpochybnitelným komunikačním nástrojem. Pokud chcete komunikovat s veřejností, se zaměstnanci, se zákazníky, používejte k tomu videa. Divák zapojuje více smyslů – o to lépe si pamatuje. Jednou natočené video může shlédnout nekonečné množství lidí na nepřeberném množství komunikačních, prodejních, PR a dalších kanálů…
Ať už jsou to:
Zákazníci – formou reklam, image videí, soutěží, prodejních videí, pořadů
Zaměstnanci – formou náborových, instruktážních, motivačních, výukových videí
Obchodníci a obchodní partneři – formou prezentačních a obchodních videí, popisů výrobků a služeb, jednoduše a nezaměnitelná prezentace, kterou máte pod kontrolou…PR videa o firmě a sociální přínosnosti, apod.

Pro více informací volejte: Jan Kovač – 733 556 555

HR / PR videa stručně

Prohlédněte si, jak to u nás „chodí na place“

Krátké videa z natáčení

A výsledek 🙂

Po 14-ti dnech: „Jsme zavaleni CV“ – 6000 shlédnutí. Co dodat? Každý detail rozhoduje o úspěšnosti. Smutná zpráva? Lidé přestávají nebo přestali číst 🙁 Odkaz ve videu na Vaši stránku Kariéra s kontakty kam s CV „a je to“ 🙂

S propagací a funkčním publikováním Vám samozřejmě pomůžeme!

Proč HR / PR image videa?

  • navýšení obratu až o 46%
  • větší povědomí o vaší značce
  • více prokliků na vaše webové stránky
  • 1 minuta videa má hodnotu cca 1,8 milionu slov
  • návštěvníci, kteří se podívají na video, zůstanou o 2 minuty déle na vašem webu
  • 20% návštěvníků vašeho webu si přečte text, 80% si prohlédne stejný obsah formou videa
  • pravděpodobnost, že návštěvníci vašeho webu u Vás i nakoupí, vzroste s videem až o 64%
  • web obsahující video má 50-krát větší šanci zařadit se mezi odkazy na první stránce Googlu
  • cca 87% uživatelů sociálních sítí sleduje videa – příspěvky s videem zaujmou až 3x více
  • video je to, čemu vaši zákazníci budou věnovat stále větší a větší pozornost
  • více než 1 bilion uživatelů navštíví YouTube video kanály každý měsíc
  • v roce 2019 bude video tvořit až 90% celého internetového provozu

Z našich článků

Psychodiagnostické nástroje profesního rozvoje zaměstnanců

Systematický rozvoj zaměstnanců získává, nejen díky dnešní nízké nezaměstnanosti, stále na větší váze. Hovoříme zde o zájmu zaměstnavatelů na rozvoji stávajících zaměstnanců v rámci developmentu, kdy naplňujeme potřeby zaměstnavatele na kvalitních a loajálních zaměstnancích, současně s potřebami spokojeného zaměstnance (kariéra a růst v podniku). Vše společnou rukou k udržení kvalitních  zaměstnanců v podniku a v […]